لیبل پرینتر بیانگ Beiyang
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همانطور که می دانید، لیبل پرینتر سخت افزاری مناسب به منظور پرینت گرفتن لیبل های پشت چسب دار برای چاپ بارکد است. این دستگاه که با نام های دیگری مانند بارکد پرینتر، چاپگر بارکد و بارکد زن نیز خوانده می شود در تولید بارکد های چاپ شده بر روی لیبل یا برچسب قابلیت الصاق بر انواع محصولات عمل می کند. مزایای خرید لیبل پرینتر در این است که چاپ این بارکدها سبب شناسایی محصول و به دنبال آن ردیابی انواع محصول توسط مجموعه میگردد. همانطور که گفته شد پرینتر لیبل زن برای چاپ بارکد، شناسه‌ی کالا و دیگر مصارف در این زمینه کاربرد دارد. لیبل پرینتر بیانگ از انواع پرکاربرد این سری دستگاه بوده و کیفیتی مناسب دارد. با استفاده از لیبل پرینتر می توان اطلاعاتی نظیر اسم مجموعه، لوگو، بارکد، فونت های OCR و... را طراحی و چاپ نمود.

لیبل پرینتر بیانگ

لیبل پرینتر بیانگ

لیبل زن ها از نظر نوع و کارایی به دو دسته بارکد پرینتر های رومیزی و صنعتی تقسیم می شوند. لیبل پرینتر های رومیزی معمولا از جنس پلاستیک با کیفت بالا ساخته شده اند. البته بدنه دستگاه در برابر ضربه شدید مقاوم نیست. هد دستگاه نیز با توجه به نوع کارایی در برابر گرد و غبار حساس بوده و برای چاپ لیبل در تیراژ پایین طراحی شده است. لیبل پرینتر های رومیزی بیشتر در محیط های اداری و آزمایشگاهی کاربرد دارند. اما لیبل پرینترهای نیمه صنعتی و صنعتی از جنس آلمینیوم قالب گیری شده اند و بدنه دستگاه در برابر ضربه مقاوم است. هد دستگاه برای محیط های صنعتی طراحی شده و گرد و غبار بر روی هد دستگاه تاثیری ندارد. از این مدل دستگاه برای چاپ انواع لیبل در تیراژ بالا استفاده می شود. لیبل پرینتر بیانگ نیز در انواع مختلف موجود است که می توانید آن را خریداری نمایید. قیمت لیبل پرینتر هم بسته به مدل آن تفاوت دارد. اگر به دنبال قیمت و مدل های لیبل پرینتر بیانگ هستید، می توانید آنها را در وبسایت فروشگاهی شرکت ایده برتر پارسیان بیابید و به آسانی خریداری نمایید. همچنین مشاوران این شرکت آماده اند تا در صورت وجود هر گونه سوال به شما خریداران عزیز یاری رسانند.

ماشین های اداری  پرینتر پرینتر لیزری پرینتر جوهرافشان پرینتر سوزنی  اسکنر  فکس  فتوکپی پلاتر

کامپیوتر  کامپیوتر All in One مانیتور ویدئو وال مانیتور صنعتی

تجهیزات شبکه  سانترال تلفن سانترال  بیسیم  تلفن بیسیم  تلفن رومیزی تلفن باسیم باتری یو پی اس





:: برچسب‌ها: لیبل پرینتر , پرینتر لیبل زن , لیبل زن , لیبل پرینتر بیانگ , مزایای خرید لیبل پرینتر , قیمت لیبل پرینتر , لیبل پرینتر Beiyong ,
:: بازدید از این مطلب : 609
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : ایده برتر
ت : دو شنبه 15 آبان 1396
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی